neděle 2. prosince 2012

Stromeček se zahnutou špičkou

Tvoření vánočních dekorací je v plném proudu. Ještě jsem dnes stihla vytvořit stromeček se zahnutou špičkou. Již jsem ho obdivovala v loni,
ale ke tvorbě jsem se odhodlala až dnes.
Jeho tvorba je docela jednoduchá. Před nedávnem jsem ostříhala na zahradě túje a tak jsem je dnes použila na tvorbu stromečku.
Větve jsem dala do obyčejného květináče a zasypala je kamínky,
aby se květináč zatížil a větve v něm dobře držely.
Poté větvičky ovážeme drátkem a vytvarujeme zahnutý kužel.
A potom už jen zdobíme. Já letos sušila pomeranče, citróny a jablíčka.
Dekorace jsou tak krásně voňavé.





3 komentáře:

  1. vypadá nádherně, jste moc šikovná :) a jak dlouho vydržel? zalévala jste ho? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, dělal nám ozdobu asi 4 týdny a pořád vypadal pěkně. Záleží na tom, jaké větvičky použijete. Já ostříhala na zahradě tůje
      a stromek vydržel i bez zalévání :-)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna