úterý 19. srpna 2014

Kulatý polštářek se spirálkou


Už dlouho jsem si chtěla uháčkovat tento polštářek a konečně na něj došlo.
Vypadá složitě, ale nic to není.
Nejprve jsem uháčkovala spodek do kulata z dlouhých sloupků,
ale jen za zadní nit. Když máte požadovaný průměr, tak do každé přední
nitky háčkujeme dva polodlouhé sloupky.
Vždy při přechodu do další řady háčkujeme do dlouhého sloupku
 také dva polodlouhé sloupky. Vznikne nám tak pěkná zvlněná spirálka.
Háčkovala jsem přízí Camilla, háčkem č. 3.


detail 




všitý zip
 

Takto vypadá vzorek, pokud háčkujeme jen za zadní nit

16 komentářů:

  1. Pěkný kulaťáček. Aničko, povedl se. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Anny ten je parádní. Vypadá jak pavučinka. A podle popisu by to nemuselo být tak složité. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, moc děkuji. Opravdu to není složité.

      Vymazat
  3. Aničko, polštářek vypadá moc krásně.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Je zajímavý Aničko, ještě jsem takový neviděla:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to zajímavě, zapínání na zip je luxusní !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko moc děkuji. Zip mi dal trošku zabrat, ale já mám ráda, když se dá povláček pěkně sundat.

      Vymazat
  6. Ani, tak ten je dokonalý! I barvy jsou krásné, pěkně to celé vyniklo :) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, moc děkuji za pochvalu. Mám radost, že se líbí.

      Vymazat
  7. Velmi efektní kousek!
    Moc se ti povedl Aničko!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Helenko. Mám radost, že se mi povedl.

      Vymazat
  8. Opět nádhera.Polštářek se ti moc povedl, jsi šikulka šikovná.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna