úterý 26. srpna 2014

Polštářek na přání - psí miláček

Před pár dny jsem došila další polštářek se psím miláčkem na přání.
Měl být sladěný do páru k tomu s jorkšírem, který jsem šila 
už před prázdninami zde.


 



Mějte se všichni krásně :-)



14 komentářů:

  1. Aničko, tyhle panely jsou úžasné, já jsem šila jeden polštářek pro snachu a další mne ještě čekají :-) Tobě se opět moc povedl :-) Mě jse pěkně Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Psí polštářky jsou moc vděčné dárečky pro všechny
      milovníky pejsků. Měj se fajn Anny

      Vymazat
  2. polštář se ti povedl, moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle psí polštářky potěší každého milovníka pesanů. Je parádní Aničko!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko máš naprostou pravdu. Nikdy bych nevěřila kolik radosti takoví psí polštářek udělá... Měj se krásně Anny

      Vymazat
  4. Aničko,pěkný polštářek, určitě udělal radost. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Aničko, polštářky jsou opravdu psí, určitě majitele moc potěší.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo tyhle polštářky nikdy nezklamou. Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Anicko mas ho uzasnyyyyyyyyyyyyyyyyy...
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  7. JU polcarek je fakt super mnj moc libi Hezky vikend Karin

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna