pondělí 28. září 2015

Švestkové zavařování...



Zavařování ještě není u konce...
Letos se nám urodilo docela dost švestek, tak jsem
 mohla trošku experimentovat. 
Nejprve jsem udělala švestkovou marmeládu 
se skořicí a badyánem. 
Jsem nadšená, protože mi tato kombinace zachutnala.
Zatím jsem ze švestek jedla jen povidla a ty moc nemusím.


Hned po marmeládách jsem se pustila do švestkového sirupu.
Na pomoc jsem si vzala cukr na výrobu sirupů z bobulového
ovoce od firmy Korunní.
Do části jsem opět přidala skořici. Povedlo se mi udělat 
8 litrů sirupu, což považuji za úspěch. 
Jednu lahev už mi kluci stačili vypít pod rukama.



Tady už si pochutnáváme na sirupu 


Švestičky z naší zahrádky 


Hezký den

9 komentářů:

  1. Aničko, pěkně jsi tu úrodu švestek připravila na zimu. A jak to máš krásně označené. Parádní práce!!!! M.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé, letos jsem také chtěla zavařovat švesky, ale bylo jich mǎlo :-/

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  3. No Anna ty ideš ako píla :D krásne načančané flaštičky s pochúťkami, mňam.Ja som mala tiež slivky od našich, no jediné na čo som sa zmohla bolo dať ich sušiť do trúby a sú straaašne kyslé, ale jem ich lebo sú bio :D .Ešte napíš či si sama vyrábala tie nálepky sú prekrásne !čau, e.

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko, nádherné! Já znám také jenom povidla, ale musím přiznat, že je miluji :) Sirup a marmošku jsem nikdy nejedla, udělala jsi parádní kombinace! Tak teď Vás zima nezaskočí :) Pa a krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  5. Anny, no jen zírám! A trochu taky slintám, mám švestky ráda ...
    Přeji krásné podzimní dny, H.

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné!!!! Já se zmohla jen na zabalíčkovat do mrazáku:-( A ty etiketky jsou boží, jak si je vyrábíte? Krásnou slunečnou neděli :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Domácí marmelády miluju. :) My bohužel zahradu nemáme, ale chodíme sklízet k mamce. Doma je pak děláme v litinovém hrnci, který jsme si pořídili. Jen je teda nedáváme do mrazáku, ale do sklepa. :) To s tím mrazákem jsem ani neslyšel, ale vlastně by se tomu nemělo nic stát. :) Ale to se nestane ani ve sklepě.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna