pondělí 30. listopadu 2015

Začíná advent

Tak tu máme po roce opět advent a dětem začíná těšení se na Ježíška.
Na poslední chvíli jsem vyráběla adventní věnec,
abychom si na něm zapálili první svíčku.
Ještě jsem zadělala spoustu těsta na vánoční cukroví
 a může se začít péct.
Strašně ráda peču cukroví, už se na to moc těším.



Samozřejmě nesmí chybět betlém . Tento jsem si vyřezala
na plotru podle Lenky zde. Stačila jen tvrdá čtvrtka
a svíčka. Mám elektrickou, tak se nemusím bát, že
papír chytne :-)



7 komentářů:

  1. Nic se mi líbí věnec, v jednoduchosti je krása.

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, moc krásný věnec i betlém!
    Užij si adventní dny i to pečení!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, krásný adventní čas, věnec i betlém moc krásný, závidím to nadšení pro pečení cukroví, mě se do toho letos ani trochu nechce,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Piękny wieniec adwentowy i szopka .Ja też będę w tym roku piec ciasteczka za kilka dni .Gorąco pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko i tobě přeji krásný a poklidný adventní čas. Přeji ať se pečení vydaří, já se začínám pomalu chystat, ale jenom duševně :-).
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna