sobota 13. dubna 2013

Květinové polštářky

Již nějako dobu jsem měla rozpracované tyto polštářky a konečně jsem je dodělala.
 Chyběl mi přišít zip, ale nějak se mi do toho nechtělo. Lenost je někdy hrozná věc :-)
Návod na kytičku je stejný jako u polštářku
 s háčkovanou vsadkou zde:
http://annyduchy.blogspot.cz/2013/02/polstarek-s-hackovanou-vsadkou.html
Jen jsem použila jinou přízi a to Scarlet, je to také 100% bavlna, ale trošku tenčí.
zadní strana

 
 

detail...


5 komentářů:

  1. To je fakt úžasný, jak rozkvetlý záhonek:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Oba se Ti moc povedly.Aničko, užij si hezký víkend. Ahoj. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji za pochvalu, od tebe těší dvojnásob.

      Vymazat
  3. Užásný polštáře, jsem nadšená.....hledala jsem je a konečně tu, maminka je dělala a moc se mi po nich stýská, asi budu tvořit a trošku omládnu.
    Jsi šikulka...příjemný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to mám velkou radost. Přeji krásné omlazující tvoření :-)))
      Měj se krásně A.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna