úterý 7. května 2013

Háčkované polštářky k přehozu

Před nedávnem jsem si uháčkovala přehoz na postel a nyní jsem k němu
vyrobila ještě dva polštářky. Takže kompletní sada je hotová.

     
                        

         




Návod na základní čtvereček jsem již uváděla u přehozu zde:

12 komentářů:

  1. Hezký den Aničko, děkuji za návštěvu na mém blogu. U vás jsem nalezla spoustu parádního háčkování a napečených dobrot. Tvarohový koláč jsem si už opsala.
    Zase se zastavím, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo také moc děkuji za návštěvu a budu moc ráda, když se vám
      tady bude líbit a najdete aspoň kousíček inspirace.

      Vymazat
  2. Krasne gulataky a aj vankus...Nellie

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné,obdivuji hlavně kulatý :). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji za návštěvu a jsem moc ráda, že se ti polštářek líbí.

      Vymazat
  4. ZDRAVÍM, MOC HEZKÝ BLOG.
    POLŠTÁŘKY JSOU VELICE KRÁSNÉ. DOKONALÁ PRÁCE.
    URČITĚ SE ZASE ZASTAVÍM.
    PŘEJI PĚKNÝ VÍKENDÍK.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu i za návštěvu. Budu moc ráda, když se ti tu bude líbit.
      Hezký den A.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna